Details, Fiction and آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

از آنجایی که صرافی ها به عنوان واسطه در بازار دیجیتال عمل می کنند و ارتباط بین طرفین معامله را بر قرار می کنند و همچنین تا میزان زیادی امنیت معاملات و ارز های دیجیتال به ویژه بیت کوین را تضمین می کنند لذا انتخاب یک صرافی معتبر و مناسب بسیار مهم می باشد .

برای ثبت نام در صرافی های معتبر ایرانی معمولا نیاز به انجام احراز هویت می باشد.

پنج اینفلوئنسر برتر حوزه کریپتو که باید در سال ۲۰۲۲ آنها را دنبال کنید!

۲.۳.۷.۱ مواردی که در زمان انتخاب صرافی باید به آنها توجه کرد:

یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.

با کارت‌های اعتباری بین‌المللی (مانند مسترکارت و ویزا)، پی‌پل، وبمانی، پرفکت ‌مانی، ارزهای دیجیتال دیگر (مانند تتر یا اتر) و … می‌توان از صرافی‌های خارجی هم بیت کوین خریداری کرد.

ثبت نام و احراز هویت در تمام صرافی‌های ایرانی تقریبا یکسان است.

تحلیل قیمت بیت کوین تحلیل تکنیکال هفتگی تحلیل قیمت اتریوم تحلیل تکنیکال اختصاصی تحلیل قیمت آلت کوین‌ها تحلیل فاندامنتال آموزش سرمایه‌گذاری و ترید آموزش تحلیل بازار دانشنامه سرمایه گذاری مقالات منتخب یادداشت توصیفات بزرگان قیمت ارز دیجیتال استخراج و سهام‌گذاری

برای خرید بیت کوین از یک صرافی فقط کافی است چند گام ساده زیر را طی کنید:

نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال ثبت‌نام در صرافی بایننس رایگان است و این صرافی فقط از تکمیل معاملات مقدار کمی کارمزد برمی‌دارد.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

البته فعالیت در بازارهای مالی و علی‌الخصوص بازار ارزهای دیجیتال به خرید و فروش ختم نمی‌شود، بلکه بهتر است شما با شرکت در یک کلاس آموزش ارز دیجیتال چه به صورت حضوری و یا آنلاین اطلاعات خود را در خصوص ماهیت ارزهای دیجیتال، تحلیل نمودارهای قیمتی و دیگر موارد بالا ببرید تا خود به این مهارت برسید که کدام رمزارز را در چه زمانی و با چه قیمتی بخرید و در چه زمانی به فروش برسانید.

اگر ساکن ایران هستید، خرید مستقیم بیت کوین با ریال و کارت بانکی از طریق سایت‌های ایرانی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است.

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان علاقمند به تکنولوژی و ارز‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

Report this wiki page